aktiv

haha orkar inte vara aktiv, bara jobbigt.. Vad har hänt senaste då? gått en vecka i skolan, på fredag blir det skolfoto, orkar inte alls.. Vart med kompisar? Japp de har jag hunnit med, ah jag vettefan vad jag har gjort sen jag var inne sist, men spela roll.. Nu sitter jag iaf me vääärsta förkylningen. Kan nog INTE dra till skolan imorgon..
Det både rinner ur ögona och nezaan (ifall ni ville veta lix) hostar och har mig och blablahfahflhalfh...så nej, skola är inte att tänka pååå... ÅH KAN NÅGONJÄVEL GÖRA SÅ ATT TIDEN GÅR FORTARE? KAN DE INTE BLI DEN 30 SEPTEMBER? DÅ SLÄPPS DERAS ''LIVE WHILE YOU'RE YOUNG MED ONE DIRECTION, ME MUSIKVIDEO O ALLT.. DÖÖÖR! apfafkaåfakfaåfkafåafkrgjs <---- sorry guys , men blev tvungen att fangirla lite i dethär inlägget oxå. 
 
hehe ok men seriöst va har hänt sen sist? Becca sov hos mig, vi hade de mys, först var vi me my, sen drog vi och åt pizza, sen satt vi vid ica me lite personeeer & sen typ cyklade vi runt i Örban, sen myste vi i sängen..<-- misstolka inte.. vart me my, liz och ivurt oxå.. och sen nu fre-lör var jag me Lindström (leker kille & kallar för efternamnet ist) och vi....äääh tar nog inte det här.x) de slutade kaos iaf, fyfaaaaan, och jag har ont i min tå..glömde jag säga det? Ramla i trappan och börja blöda massor, fråga inte varför :D 
 
och nu e jag som sagt helt cp förkyld, check ! har bara suttit inne i regnet och nolifat idag, orkar inte göra nåt annat, fast de e cp tråkigt, vänta jag måste nysa...  
 
oh just det, plockade faktiskt svamp igår när jag kommit hem från Lindström på vårt sommarställe..samtidigt som jag snacka med Liz om föregående dag/natt haahahaha och tror ni inte jag typ tappade bort mig i skogen? Men jag hittade hem iaf... aja, nu ska jag sluta..ciao!
Postat av: Anonym

Varför ramlade du i trappan?

Svar: för jag inte hade kontroll på mina ben :P
fanficfordirectioners.blogg.se

2012-08-26, 18:35:46 -
Postat av: Liiiz

Duu är så lyckad, men jag tycker om dig ändå! elleeer?

Svar: klart du gör :D
fanficfordirectioners.blogg.se

2012-08-26, 20:03:41 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: