Lust att skriva men vet inte om vad?

Jag älskar att skriva vissa saker.. Det kan vara vad som hälst, men typ bara skriva av sig. Låta fingrarna bara gååååå på tanjentbordet, och nu är jag väldigt sugen på att skriva också. Men jag vet inte riktigt om vad? Måste komma igång, så kanske jag kommer på något. 
 
Vet ni vad jag älskar? Att vara ute och gå. Jag kan tycka det är asjobbigt och är ganska lat av mig. Men att vara ute och gå med ett headset i öronen när det är fint väder & bara låta massvis av tankar rinna ur mig..är nog en av dem bästa sakerna som finns. Gud vad töntigt det låter, men jag är ju en liten tönt , men jag är faktiskt seriös :) 
Ibland hatar jag det, men ibland..är det bara SÅÅÅÅ skönt? En liten hatförälskelse kanske? 
Men jag är tankemänniska. Jag tänker väldigt mkt, ibland lite FÖR mkt. Men det är inte så att jag tänker smarta grejjer precis. Jag menar, jag har väll gjort hur mycket oerhört klantigt och puckat som helst i mitt liv, gjort grejer utan att tänka mig för...men det är liksom inte på det sättet jag tänker. Jag bara tänker...ibland ganska deprimerande (och när jag säger deprimerande menar jag inte deprimerande på det sättet, för jag missbrukar verkligen det ordet, men iallafall) sen tänker jag på allt möjligt...på helt random saker? Men jag tkr det är skönt. 
Kan typ ibland ba slå mig ner på en stol och bara sitta och tänka... HAHA FAN VAD FULT, men de e så..brukar göra det. När jag var liten kunde jag typ aldrig sova om nätterna för att jag låg och tänkte så mkt, folk undrade jämt vad jag tänkte på och om jag hade sett nån läskig film & inte kunde sova eller nåt, eller om det var något som tynger mig..men så var det ju inte, jag bara tänkte...på massa annat, inte spöken och häxor precis ;) 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ville få ut av dethär inlägget. Fast jag brukar väll aldrig ha någon riktig mening i mina blogginlägg, så det är okej. Ville nog mest bara skriva av mig lite, var så sugen på att skriva något. Och satt och tänkte ut vad jag skulle skriva om.. Och när jag ändå tänkte så mkt kom jag på den brillianta idén att skriva om just tankar och tänkande.. HEHE ;D
 
är hemmkommen från Ivana nu iaf, nyduschad oxå , ska nog gå ut på en promenix med mitt kära headset och min ajjfån, Elphone är ju real som jag sagt .. idag är det den 10, vilket betyder att skolan börjar om 10 dagar. Har hört att den börjar den 20 , ingen trodde på mig först men nu är det ju bekräftat, TJOHO, jag är inte så dum som jag ser ut ändå, hehe tur det..för då hade jag varit mentalt sjukdumochstörd i skallen. 
 
ahmen hejdå, vi hörs väll.. 
Bara för att blogginläggen blir mkt roligare när man har bild till. Bilden är från den dagen vi åkte över
till Frankrike för att kolla på och gå in i glaciären..coolt!
 
Postat av: Liz :*

Passande bild för årstiden, Elin...

2012-08-10, 23:07:46 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: