Inget liv

Ser typ på film med Ivana och Liz , dem sitter och skrattar , inte jag(à).
Hahahahhahahahahahahaha miley tog en tröja , fast det inte såg ut som hon gjorde det ... Hahahhahahaha dör vad kul! Natthumor på hög nivå antar jag..passar på att blogga eftersom
Dem har kul och jag har tråkigt , och är lite forever alone, så då kan jag alltid skriva ist, hehehehheehhe... För jag har inget liv :) förresten är det väldigt varmt här , ifall ni ville veta, hahahhaa Gud vad jag suger , orkar inte ... Nu dissade dem och la sig åt andra hållet oxå, hehehheehhehe mitt andra namn är luft , hahahah vilket fint namn... Nämen för att vas seriös nu då... Ok jag kan inte vara seriös och har inget seriöst att säga häller , så skitsamma, vill skriva mer för har inget för mig , men kommer verkligen inte på vad jag ska skriva . Jobbigt läge... Kan skriva en saga för att få nåt att säga .. Ok det var en gång en tjej som hette Elin , hon hade inget liv , hon var med 2 av sina vänner och del hade kul och hon hade tråkigt hehehrheh för dem hade inte samma typ av natt eller ska jag säga morgonhumor eftersom det faktiskt är morgon nu , sen kom en tandborste och alla levde lyckliga i alla sina dagar . Hejdå alla som har slösat tid att läsa dethär inlägget , hehehehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: