Morgon :)

Godmorgon eller något. Vet inte vad jag ska säga och inte skriva häller för den delen.
Önskar att jag kunde skriva: Tjoo på er allihopa, är på Arlanda nu och ska snart sätta mig
på planet mot London. Ska ju nämligen gå på en 1D konsert där och gå på lite signeringar och
grejjer. Även besöka Milkshake city, Harods , london eye och lite allt möjligt.. Men nej, det kan jag
inte skriva, så roligt liv har jag inte. Kanske jag kan skriva det i april nästa år? ;) 
 
gåradgen var chill. När jag kom hem chillade jag först bara framför datan, sen gick jag ut och gick (duktig tjej, jao)
sen typ degade jag framför tvn. Var hemma själv, men tillslut kom dem hem & då tittade jag och mamma på ''Berg flyttar in'' och ''Se upp för dårarna'' (: och typ pratade och massa vi INTE brukar prata om om man säger så. Fett skönt & härligt faktiskt. Just nu sitter jag typ och chattar med en jag inte har hört av på evigheter som jag kanske ska till stan imorgon med (: aja..som vanligt ett sjukt onödigt och ointressant inlägg men min blogg kryllar ju om det så whatever ;) förresten Liz, angående opassande bild till årstiden.. VADÅ? Det var typ 30 plusgrader där, det var bara när man gick in i själva berget det var kallt, utanför var det jättevarmt ;) de e snö på toppen jämt där, men kallt vare iaf inte... Att skriva att jag snart skulle hoppa på ett plan påväg till Italien/Frankrike hade inte vart så tokigt det häller.  Men ska ju kanske till Frankrike i vinter iaf & åka sla-sla-sla-sla-sla-LOOOOM! Bila upp dit med Ludde och hans familj och grejjer.. HEHE hoppas det. Och London ska jag ju faktiskt (antagligen iaf) till i April nästa år<3
 
Kan någon ge mig april 2013 nu tack? Kmr lätt bli bästa månaden någonsin <3 
 
Bilden ni ser i min header, haahhaha tomat D: 
Och så en egobild med mina väldigt gamla sunglasses.... Tjarå! =)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: