Varför gör dem såhär mot mig? :'(

 
Jag ska berätta en sann & sorglig historia. 
Jag hade en gång ett liv. Sen blev jag en directioner och då tog directionerheten över mitt liv.
Nu måste jag leva med en sjukdom som kallas One Direction infection. I'm not obsessed, I'm dedicated.
Varje gång det kommer upp nya bilder på dem börjar det klia ännu mer av infektionen. 
Den är obotlig, du kommer aldrig bort från den, det klistras fast och sätter spår i ditt liv. 
Sorglig historia va ??? :'(((( 
 
Zanyn Malik <3
Liam Payne<3
Louis Tomlinson<3
Harry Styles <3
Niall Horan <3 
 
CHALALALALALALAAAAA KAN INTE VÄNTA TILL SEPTEMBER NÄR DERAS NYA SINGEL KOMMER UT, OCH KAN INTE VÄNTA TILL DERAS NÄSTA ALBUM KOMMER UT HÄLLER DEM HAR JU SAMMARBETAT MED ED SHEERAN BILDERNA OVAN ÄR FRÅN GÅRDAGEN MED ED SHEERAN OCH JAJAJAJAJAJAJAJAJ, har jag fangirlat färdigt nu? aaarå! (: 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: