För jag har inte något liv..Punkt

BÄÄÄÄÄÄVER<-------- tyckte det var ett fint sätt att starta blogginlägget på, allt blir liksom så mycket roligare, allt får någon mening, för då kan man tänka på en bäver samtidigt som man läser.. Ehh...har ingen aning om vad jag babblar om... Och statistiken blir lägre och lägre, yaaaay, skål på det! Nämen har inte bloggat på ett tag, nej...Blogg.se har typ cp:at + att jag inte har orkat.. Jag bloggar lite när det passar bara ;) annars då..vad har hänt det senaste? Asså, jag har helt plötsligt lärt mig sjunga, fått skivkontrakt och så ska jag även medverka i en film och vara huvudpersonen. Jag har lanserat en egen parfym också och så har jag blivit några år äldre, dejtar just nu Mr Margareta Tomlinson..hehe   <----- mitt liv hade varit bra mkt coolare om detdär faktiskt var sant, tyvärr är det ju inte det, därför jag strök över det..ifall ni inte fattade liksom, ifall ni faktiskt trodde att det var sant.. HEHEHEEHEH...  men åååh..vad ska jag säga egentligen? Jag har gjort..typ inget, sen jag var inne här sist. Beccaaaaaaa sov hos mig, check (y) och vi typ..åt pizza först, sen så satt vi och kollade på massa klipp på datan, mysmys..hon på Dead By April och jag på 1D såklart..och så lyssnade vi på lite musik och tjoballobaloo (haha vad sexigt ord, prova säga det högt) NAAAAT ! Tralallala vad mer ska jag säga? Jag har verkligen inget liv, ifall ni inte visste det lixom.. Justja, sen såg jag på OS avslutningen (första gången jag satt bänkad framför en osgrej, förutom handbollen typ) avslutningen var lätt det bästa på hela OS (och varför?) För att Ed Sheeran var med och uppträdde NEJNEJNEJNEJNEJ! För att mina 5 framtida män (vi säger så) var med där och uppträdde såklart.. Zayn har ju färgat luggen blond osåå hade han en  hatt, hehe utifall ni som inte vet ville veta lixom.. Det går rykten om att det var Perries hatt, som hon gav till honom för att han var nervös..även om det bara är ett rykte var det iaf gulligt :* Niall hade annorlunda frilla, heting lixom! HAHA nejmen gud, vad jag babblar.. osen satt jag och Becca ute på alltan med chips och pratade, mysigt där va<3 Sen, sen hon stack..har jag gjort typ ingenting.. Vart ute och gått och lyssnat på musik och typ alltdetdär vanliga ni vet.. ELr a...allt detdär vanliga för en directioner, titta på massa bilder, klipp, 1dnews och blablabla..men sen allt dedär vanliga som fb, data, tv , chilla och BLABLABLA palla förklara när ändå ingen bryr sig ;** 
 
Ok, slänger in en grym sång såhär, när jag ändå inte har något annat för mig. POSSPOSS! LÄNGTA TILL FACKING FÖRSTA SEPTEMBER NÄR 1D SLÄPPER SIN NYA SINGEL SOM DEM ANTAGLIGEN SKA FAAAKKING UPPTRÄDA PÅ VMA LIVE SEN OXÅ, DADADADAAAAM! <-- fin stavning på fucking ;)
 
Bara för att denhär låten spelas om och om igen. I rummet, ute & överallt.. så härlig..
SIMPLE PLAN <33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: