Vad jag läser för bloggar

Tänkte berätta vad jag läser för bloggar, varför? Jo för att jag kan såklart :) 
 
(men jag orkar inte länka, för min mus är för jobbig för att klicka och massa grejs x) 
 
www.kenzas.se <---- favoritbloggen tror jag, vet inte om jag behöver säga så mkt, alla vet väll vem Kenza är?
Älskar hennes stil & att kolla på hennes outfits, det är det som är kul med hennes blogg. Hon tar så roliga outfitbilder också, inte framför spegeln i dålig kvalité liksom, utan det är alltid fina bilder - och den tjejen tycks passa i allt. Jag säger bara en sak - orättvist!
 
www.nattstad.se/lisamellert Vet inte varför men jag ÄLSKAR hennes blogg, eller snarare hennes bilder. Jag är en sån som älskar att titta på bilder på par (ungdomar) och hon har jämt så söta bilder på hon och hennes pojkvän. Sen härliga andra bilder också :) 
 
www.nattstad.se/smartastebiffen Bara för att den är underhållande! Älskar hennes videobloggar och hennes attityd typ. Nämen cool chey som dessutom ser ut som en...finner inga ord. Riktigt snygg är hon, skulle gärna vilja se ut som henne om man säger så :D
 
www.linnolsson.se För att..jag vet inte, jag mår bra av att läsa den bloggen, jag blir inspirerad. Linn är en så smart och mogen tjej & man blir typ glad av henne.. Hehe hon är en glädjespridare. Följt henne sen schalalaaolsson tiden, genom hela teamsl och nu linnolsson.se, hihi och nu är hon nominerad för blog award, vilket hon är värd :)
 
www.nellieberntsson.se. Jag skrev att Kenzas var favoritbloggen, men kanske att denhär är snäppet bättre. Jag vet inte varför jag diggar hennes blogg så mkt, det är det att den är annorlunda tror jag, och att hon kör sin grej. Ungen är fan bara 12 år , även fast man kan tro att hon är typ 15. Som 104810481048 andra säger. Nämen diggar det hon gör. Hon är smart alltså :) 
 
www.fischcakes.blogg.se Bara för att det är Liz's blogg och för att hon är min kapsyl och jag hennes flaska (HOSTHOST)
 
www.wildheart.blogg.se Även fast hon aldrig updaterar, men när hon gör det blir jag glad :)hehe hon är modell och jag älskar hennes bilder hon lägger upp, fast jag läser aldrig inläggen, hehe (a''
 
www.justindrewbieber.blogg.se För att hålla koll på vad som händer i Biebervärlden. 
 
www.cassiesmemoirs.blogg.se Denhär bloggen är också HÖGT på min lista. Diggar verkligen Cassie, MUUUMS! Nämen hennes videobloggar, så roliga att jag dööör, hennes sätt att skriva..ja allt! Hon är en gudinna, hon skriver oxå som en! Läser även hennes biebernovell Biebertime.blogg.se som är grym och borde bli en bok istället. Tjejen är fan författare. Sen är det ju också hon med flera som har fanbloggen jag skrev över oxå, så jag läser alla men denna är min favorit. Älskar hennes humor typ ? HEHEHE så jävla cool bruuud ! :D
 
www.onedirectionswe.blogg.se För att man får massa 1D information där såklart.. Drogar den varje dag, hehe ;)
 
www.onedirectionsweden.se Samma som ovan, fast jag tror nästan denhär är bättre..eller jag vet inte..det beror på...
 
www.Onelifeoneloveonedirectionfanfic.blogg.se Jag läser faktiskt typ inga fanfics noveller längre, bara BT och denhär! Och detta är lätt den grymmaste 1d novellen som någonsin har skapats, så annorlunda mot dem andra, mums!
Brukar kalla den för ''bad boys'' heheheeh undrar varför :D 
 
www.sellyg92.blogspot.com Tittar in på den ibland, för att kolla på bilder på Selena Gomez typ? Hehehe diggar det (y) och läsa lite om henne, ja en fanblogg asså :D
 
 
 
 
Nu har jag säkert missat någon men det är en annan tia.. Ni får jättegärna tipsa om någon bra blogg oxå! :D
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: