vad vill ni läsa om? :)

   Eftersom jag bara sitter hemma och är sjuk, och verkligen inte har något för mig, känner jag typ för att skriva lite. Men jag vet inte riktigt om vad. Finns det nåt speciellt ni vill läsa om så är det bara att säga till? 
haha tkr typ de e svårt och blogga, förut rullade det bara på, men de va typ när jag skrev massa depptexter (ok, dedär lät typ deprimerande men de va de inte) men alltså om man säger såhär då.. det var när jag hade lite mer tankar i huvudet. Då kunde jag skriva långt och ba eeeh men nu baa eeh pallar inte.. haha därför blir alla mina blogginlägg så sjukt oseriösa och absolut UTAN mening... <--- 
 
så. frågan är.. vad ska jag skriva om? Konsistensen i ett suddgummi? Nja, det är nog inte så intressant.. 
Vad jag har ätit till frukost? K BRY på det med. HAhahaha har verkligen 0 fantasi om man säger så..
 
kan väll klaga lite då. Jag har ont i halsen och är hes, fast de e bättre än igår för då ba rann de i ögona på mig, så nös och hostade jag och massa och blublublublbulbublbububu osv, osv <---- ingen bryr sig , men de e ok. 
 
Även om jag hade skrivit något deprimerande, som att jag skulle ta självmord elr nåt, skulle typ ingen bry sig häller, haha för jag är forever alone <--- men de e okej.. Okej, de e inte okej.. och nä, de e inte så illaaaa,men iaf.. 
 
tror jag ska gå och koka te.. snart kmr becca och hämtar sin plattång hon har glömt här, hehe antar att intresseklubben antecknar... tror att dendär intresseklubben jobbar hårt varje gång jag skriver ett inlägg, jao! 
Kul att kunna hjälpa den och bidra me lite arbete.. hehe.. nä nu ska jag sluta babbla. Vi hörs puss & hajj ! (: 
Postat av: Liiiz

Skriv om allt mööööujligt! Din dag, dagens outfit, klaga osv. ;))

2012-08-27, 13:18:21 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: