för jag inte har nåt liv

Så jävla forever alone.. alla i huset sover, jag lyssnar på massa sorgliga kärlekssånger för jag vill typ börja gråta? HAHA känns som nåt har hänt fast allt e som de alltid brukar.. Var inne på Liz's insta, hehehe hej Liz (a'' och precis då hade typ Eleanor lagt upp bild!:O typ 16 likes, så kommenterade ja, då var jag först, när jag skrev..men det var ju många som han skriva undertiden, så det visade sig att det var typ 24 kommentaren elr nåt sånt, haha men ändå.. nu har den redan 9960 likes och typ 880 kommentarer.. HAHA oj vad kul! 
Var bland dem typ 15 första att kommentera ett Victoria Justice foto en gång oxå, hahahah ååh orkar inte..vad coolt, hosthost , elr inte.. men ganska kul..ååh nu har eleanor hunnit fått nästan 14000 likes, sen jag började med inlägget...haha går gort ;) kul liv jag har... näää.. Skulle till stan med Felicia imorgon men det blev inställt för hon skulle bort..så vetefan vad som händer imorgon, men det visar väll sig.. kanske ska nana nu, har ändå inget för mig.. tror jag ska radera en bild på insta först..lägger jämt upp massa bilder,sen inser jag att dem är fula och tar bort dem, eller så tar jag bort dem för det typ inte blir några likes, haha forever alone... nämen den var ful faktiskt..onödigt att jag la upp den, jag ser cp ut.. hm...Eleanor får lite mer likes en mig, HEHEHEHEEHEHEHE, och Harry får ännu mer typ hundratusen hihihihi, jaaaaappppp :) nääää nu ska jag sluta babbla om instagram, haha har jag verkligen skrivit ett helt inlägg om instagramskit? Aja, godnatt..oj nu har den över 17000 likes, haha blev bara tvungen!  HAHA 
Postat av: My :)

Kolla in min blogg, har frågestund?? :D

2012-08-13, 19:13:37 - URL: http://infogest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: