29 dagar med One Direction 2. Have you ever cried over the boys?

Have you ever cried over the boys? 


Varje dag, varje natt, varje sekund som går så gråter jag hysteriskt. Varje gång jag ser en bild på Liam och Danielle, Zayn och Perrie och Eleanor och Louis så gråter jag så hysteriskt att jag HOSTAR upp blod pågrund av min avundsjuka... Hahaaaa nej så illa är det faktiskt inte. Men ja, jag har gråtit över dem, men inte så att jag knappt kan andas och att jag har hostat upp blod direkt, men lite tårar har ju kommit, självklart. Mer än en gång & det är av flera anledningar.. Sen vet jag inte riktigt hur jag ska göra dethär inlägget långt, jag menar, det var en fråga & ett svar, inte så mkt mer att skriva ju... Ja var alltså svaret, eller yes för att vara lite mer internationell ;) 

Men när vi ändå snackar om 1D så kan jag ju bjuda på en helt underbar låt av dem, hihihihih njut ! :) 

 

 

 

 
Detta är en av mina favoritlåtar av dem. Antagligen pågrund av att alla har solos i den & så blir jag
typ glad av den :) 
Men Niall James Horan ''Words will be just words, till you bring them to life'' 
''jaaaa, hur var det med att kunna dejta ett fan nu igen?'' Ja,just det ''Words vill be just words, till you bring them to life'' DADDAAAADAAAAAM! Dampar att inte denhär låten finns på spotify bara.. Inte Moments och Stand up häller. Jävla katspylhatandebajsspotify.. (att säga kapsylhatande är mitt nya skälls/svärdoms ord, antagligen det värsta man kan kalla något/någon! ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: