29 dagar med One Direction: Who's your favourite member and why?

Asså åååååh.. nu börjaas det
Börjar jag skriva nu kommer jag kunna hålla på hur länge som hälst och då är det ingen som kommer orka läsa, så jag ska försöka hålla mig lite kortfattad. Ok, till en början.. Jag ÄLSKAR alla killarna i One Direction. JA jag är en true directioner, absolut...tycker alla är helt overkligt underbart fina, goa, snygga & perfekta och ja..allt bra man nu kan säga om personer. Jag är ett sånt fan som känner mig taskig mot den jag skriver sist om jag ska skriva upp killarnas namn på ett papper, då får den jag skrev sist komma först nästa gång typ..nästan... HAHA ja, ni hör själva hur helt absurt det är , men jaa.. I'm not obsessed, I'm dedicated. Så ja, alla är underbara.. men ändå har jag, som dem flesta en favorit. Och hans namn är ...DADADDAADAAAAM Louis William MargaretaTomlinson <3 Han föddes den 24 dec 1991 en tisdag heheeh (a''   jag älskar killar med humor, folk som inte tar allting alltför seriöst och som kan skojja om en massa. Och NEEEJ, jag känner inte Louis men JAAAAA man kollar på videor på dem 24/7 läser massa fakta och grejs och alla säger att Louis är den roliga av dem, och JAAA det märks..säger inte att dem andra är tråkiga.. Men Louis är för underbar <3 Yepp, hans sätt lix, även om jag inte känner hnm, men låt oss låtsas att jag gör det. Liksom i alla video diaries, hru han helt random bara går runt i pyjamasbyxor på oliak flygplatser fast massor av papparazzis härjar där, hans gayighet (hahaha) och jaa allt <3 SEN finns det mkt att säga.. Han är dessutom sjukt sööt, älskar hans hår och hela honom <3 snygg, sexy, sööööt, ja en salig blandning heltenkelt.. Sen kan man tillägga att han har en väldigt sexig rumpa...haha det behöver jag inte ens säga, det vet redan alla directioners som tjatar om hans ass 24/7. Däremot är det självklart inte DET som gör att han är min favorit. Sen självklart - hans röst, både när han sjunger och på intervjuer. Han har en sådan mjuk röst som är helt sjukt underbar och som ger mig rysningar i hela kroppen. Sen kan jag tillägga att Larry Stylinson är helt underbar, heheheheeh bromance <3 Elounor är oxå så sötaa, asså Louis och hans flickvän Eleanor Calder, älskar att se på bilder på dem..dem ser så lyckliga ut.(speciellt bilden på dem längre ner.. HAHA host) . (även fast jag borde vara Eleanor såklart) 
heheheehehhehehe eller? JAJA men som sagt jag älskar alla, men Louis är number one <3 Behöver inte säga så mkt mer tror jag... Han är Swag masta from Doncasta... It's gotta be Lou... Carrots :) 
hahahah sööööööt... orkar inte 
Ooooh Larry , jag var DÄR när dendär bilden togs.. bästa <33
Hellu there handsome.. Haha ok jag tror det räcker med bilder nu (a'' 
 
 
 
 
.
En film med massa Louis solos :D yeeeeh nu tror jag jag ska sluta på detta inlägg... ciao !:D
Postat av: Liz :*

Ååh, Louis William margareta, dör! :(

2012-08-08, 21:30:46 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: