Dageeen

ChaChaChaaaa alla kapsyler som är på jakt efter sin älskade flaska.. HAHA jaaaa, min header , ja det är ett fint ''citat'' ja, det är normalt...ja det har en betydelse.. JA JAG VILL VARA EN KAPSYL MED MIN FLASKA.. 
Ok Elus, det räcker nu, var lite seriös istället. 
Nejmen hej Liz, eftersom du är den ända som läser ännu.. Allt bra sunshine? ;) haha sunshine, fan vad töntigt ord. 
 
Nejmen gomorron alla glada..arga, stinkande eller parfymluktande.. Allt bra ? Det hoppas jag ;) 
här e allt finfint.. förutom att igår, på natten någon gång vart jag hungrig, så skulle jag ta en macka, ja jag älskar mackor <3 Iallafall så insåg jag..att när jag hade börjat äta på den..att den var mögglig, hade någon såndär grön mögelfläck, UÄÄÄÄK! Så om jag mår dåligt idag får jag skylla på den möggliga mackan (a'' 
Iallafullafall (varför säger man så..är fallen fulla eller?) iallafall låter mkt bättre. Men iallafall, så ska jag snart duscha och göra mig iordning. Var i stan häromdagen med Ivana och då köpte jag bla ett par svarta stretchjeans, som jag ska ha på mig idag sen..och sen någon sött topp eller något classy linne kanske. Det visar sig.. Kanske tillochmed att jag ska börja med dagens outfit här, som alla proffsbloggers ;) fast det blri nog väldigt tråkiga outfitbilder då, typ egopics framför spegeln..HAHA men ingen skillnad mot alla egopics jag laddar upp på instagram då ;) 
nämen sen ska jag till stan igen idag (a'' men denna gång med Liz.. vi ska gå på starbucks och shoppa något? 
Har dock ingen aning om hur mkt pengar jag har kvar på mitt kort, jobbigt läge (a'' 
men hon kmr hit först för hon orkar inte ha med sin väska i Muppsala..HAHAHA vilken latis, ska reta henne för det..sen drar vi in till stan när vi orkar! Men nu ska jag duscha jao, elr först svara på något Liz har skrivit på fb..haha den ungen är nog kär i mig asså, vet din hemlighet Lizard :D lalalalal bjussar på en bild från Italien.. fan vad jag saknar Italy , ta mig tillbaka någon!! 
Detta var när vi skulle bergsklättra & det var fett kul.. Men oj vad avlång bilden blev,
palla fixa det, HAAH! ni ser killen till vänster, han var guiden och en vi känner och han
är en riktig YOLO människa, och då menar jag inte festa, supa, knarka yolo, utan jag
menar yolos riktiga innebörd.. Han är äventyrare och har gjort allt möjligt. Bland annat
åkt skidor ner för pyramiderna i Egypten = satt i ett egyptiskt fängelse i 3 dagar, haha
ingen har gjort det förut och det är livsfarligt. fast han var ung då, sen har han typ klättrat
på berg utan lina och massa grejs.. han har tragiskt nog flera vänner som har avlidit
pågrund av att dem tagit för stora risker.. men de e vad han jobbar med alltså..äventyr!
coolt hus har han med ;) 
 
nä nu måste jag sluta, vi hörs! CHARÅ!
Postat av: Liz :*

Men trudelu, du får säkert fler läsare i framtiden (a) Carolines mormor läser också! Fan, hur kom du på min hemlighet, suunshine? :( Och jag tycker du borde börja med dagens outfit. (aa)

2012-08-07, 13:25:45 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: