Godmorgon :)

 
Tjenaaa mittbena :) Satt nyss och fixade med lite kategorier här i bloggen, samtidigt som jag tänkte ut vad jag skulle skriva i dethär inlägget.. Min plan var att skriva något i stil med ''att jag sitter här kl 13:30 och äter frukost, macka med ost & dricker coca cola. Men sen kom jag på att jag hade druckit upp colan och ätit upp mackan, så då blev jag tvungen att hämta en till macka & mer coca cola.. HAHA så nu kan jag faktiskt skriva den magiska meningen igen: Sitter här och dricker coca cola & äter macka. Ifall någon bryr sig liksom :D :D :D 
Känner mig nyttig, cola är ju som juice <3 Dricker jämt läsk till frukost om jag har det hemma, hahahahha ;D kanske jag borde börja och skriva om kalorier och sånt tjaffs här på bloggen, skulle ju passa mig bra (ehehhehe) 
 
Iaf dagens planer är typ att lata sig, men ikv drar jag till Lindström (hehehehe lekar kille & säger efternamnen ist för förnamnen, det gör ju dem typ jämt :o) och så ska vi tälta där, med Lizzuuurd. Men först nu vill jag bara lata mig. 
Jag är jättetrottttttt, jobbigt läge, fast trodde typ kl var 3 när jag vaknade (a'' 
sen nu på morgonen har jag bara suttit och nolifat, instagrammat och pratat med någon nolifer på KIK, höhöhö nejdå, jag som är en nolifer här.. 
Nä nu ska jag sluta babbla och äta och dricka upp denhär skiten, sen gå och borsta tänderna och duscha, ciao ;)
Bjussar på en bild ifrån typ andra dagen i Italien & snälla ta mig tillbaka.. Skaffa en flodhäst till mig så 
ska jag flyga tillbaka dit <3 Men fan vad cp mina ben ser ut.. HAHAHA men palla..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: