HAHAHA JAG ORKAR INTE MED MIG SJÄLV x)

 
Haha jaaa, vart ska man börja egentligen? 
 
Mitt namn är Elin... jag jobbar med att skrämma personer.. sen så är det faktiskt så att mitt jobb hjälper väldigt många personer.. jag får folk runt om kring mig att känna sig normala, eftersom jag är så onormal själv, ungefär som att jobba med unicef, man stödjer andra personer.
 
Ja, vilken kväll.. Månens yttre lysportaler stramar in genom fönstret, jag känner lugnet i kroppen, månen är så vacker.. det är fullmåne och stjärnorna lägger sig som ett duntäcke över himlen. Vilken magiskt kväll.. JÄVLA BAJSSKITKUKHELVETISKAKAPSYLLHATANDESAKER, varför ska det vara så underbart FINA kvällar när jag JOBBAR för? I kväll har jag haft en häktig dag på jobbet. Skulle gärna ha kollat på månskenet, campat under stjärnorna och bara ta det allmänt chillpill med min älskade lilla Iphone just nu, för vi är real. Elphone blir vi tillsammans <3 Men NEJ, idag har varit en sådan kväll då jag har jobbat. JOBBAT på mitt arbete, som somsagt är lite som unicef.. Jobbat med att stödja andra personer för att få dem känna sig normala.. Jag gillar verkligen inte mina arbetstider, dem kommer jämt när kvällarna är som finast :( 
 
vad jag har gjort på jobbet idag: 
varit allmänt konstig - tur att jag har hittat ett jobb som passar mig så bra iallafall!
Fått en kommentar av ELIAS på instagram, OhmyGOOOD, VET NI INTE VEM DET ÄR? Isåfall är ni ingen äkta moberger? FUCK U ALL! Han e min idol.. tyyyyp, iallafall på arbetstid... kan säga att jag fortfarande har mitt skift, just därför jag skriver om det här på bloggen.. så vara allmänt konstig tiden har inte tagit slut en...
 
MEN SOM SAGT, VARFÖR SKA JAG HA SÅNNAHÄR ARBETSTIDER? VILL MYSA MED IPHONE JU... 
Elphone is real <33
 
om det är någon som behöver mitt stöd, så går det alltid att höra av sig i kommentarerna, på fb, insta eller så kan ni bara smsa 72400 och skriva ''Behöver Elins hjälp'' - jag lovar jag kan hjälpa dig. MEEEEEN SNÄLLA, BOKA NÅN TID DÅ DET INTE ÄR EN SÅNHÄR FIN KVÄLL. ELPHONE MÅSTE OXÅ FÅ TID FÖR VARANDRA <3
Postat av: Liz :*

Fett coolt, Elin! Nu blir jag nästan lite avundsjuk. :O fast vetu, jag har praatat med honom (aaa) Men din stackare, jobbigt jobb de dära asså! :(

2012-08-09, 01:08:15 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: