Presentation eller något

Louis Tomlinson.. Jag vet inte varför jag skrev det först, antagligen ville jag ha hans vackra namn som det första i dethär inlägget, en fin början lixom ;) nejmen nu ska jag försöka vara lite seriös och presentera mig själv, jag vet dock inte riktigt hur jag ska börja. Det är nu jag ska skriva om mig själv, vad jag sysslar med och vad bloggen kommer handla om, ni vet skriva en sådandär riktigt  SMASHING information så läsarna fastnar och vill läsa mera om mitt underbart spännande liv. Kliva något classy deep shiit och berätta om min historia, hur jag lyckades och vad som krävdes..fast nej. Om jag kunde skulla jag gärna ha skrivit ett sådant inlägg, men nu är saken som så att jag håller inte på med något särkilt, jag har inte direkt världens intressantaste liv & jag har inte lyckats med något. Utan jag är bara en misslyckad liten köttbulle som skaffat blogg för att jag inte har något annat liv. Och dendär misslyckade köttbullen sitter justnu och försöker få ihop någon slags information, men det har spårat ut tottalt..
 
Ok, vi tar dethär från början.. Jag gör denhär presentationen för i stort sett alla gör någon form utav presentation när dem har skaffat blogg, däremot tror jag min sticker ut lite i mängden, LOL. Kanske för att jag inte är som alla andra. Jag heter alltså Elin, föddes den 26 mars 1998 på Uppsala BB, tydligen genom kejsarsnitt, kanske att det är därför jag är som jag är. Ett tag under mitt liv åkte jag skidor, men jag tyckte det var så tråkigt att jag slutade.. Springa har jag faktiskt alltid varit ganska duktig på..däremot orkar jag inte träna så vi droppar det..Jag är lat, lat som fan.. senast idag blev jag skitsur på morsan när hon tjatade på att jag måste hjälpa till hemma och klippa gräsmattan, ni hör ju själva. Skolan orkar jag inte häller riktigt ta tag i, men det får nog bli nya bullar nu till åttan.
Skriva däremot - det älskar jag, kanske därför blogg var en bra grej att skaffa.. Noveller skriver jag oxå, och eftersom jag är ett stort fan , eller nänänä..en stor directioner = One direction fan, så skriver jag justnu en novell om just dem på min novellblogg..men endast directioners får läsa den..inga andra.. http://onedirectiionnovell.blogg.se heter den iaf ;) när jag var 7 år började jag rida, och det är nog med hästarna jag har dem allra bästa minnena faktiskt, allt lever kvar..men nu har jag slutat.. Nu för tiden går mitt liv ut på att sitta vid datan, nörda vid iphonen (typ spamma instagram) perssonpersson heter jag där, vara med kompisar och fangirla.. HEHE YUP , FÖR LOUIS TOMLINSON ÄR MIN FRAMTIDA MAN, BARA SÅ ATT NI VET! Måste också tillägga att JB är grym han med. HAR NI SETT HANS SENASTE MUSIKVIDEO, R.I.P my ovaries liksom!  jaja dethär börjar bli lite långt.. Iallafall så kommer denna blogg handla om lite allt möjligt, jag är en tjej med mkt tankar så vänta er massa sånt tjaffs här på bloggen, och självklart lite vardagskraffs och lite annat ''kul'' 
och när jag säger kul imiterar jag min SO lärare när vi ska göra en so uppgift..alltså han säger att det är kul när det egentligen är tråkigt.. så var det för mig där oxå ;) låter inte mitt liv helt fantastiskt underbart? BRA - STANNA HÄR DÅ BABES, STANNA!
måste erkänna att det är lite dåligt med bilder på denna data jag sitter vid.. men här har ni en typ ganska
gammal på mig ifrån vintras iaf..annars är det bara att söka på ''missbildade köttbular'' om ni vill ha mer
bilder lixom... nämen kmr antagligen dyka upp lite nyare egopics här under tidens gång...
 
så nu sammanfattar vi det hela. Jag som bloggar här är en konstig tjej (yup..min humär är weird) som inte riktigt orkar bry sig om saker och ting. Jag hoppar omkring här i livet utan och veta vad jag gör... lol) inte för att jag brukar hoppa omkring direkt.. men ändå.. min sport är instagram och mina framtidsplaner är att gifta sig med Louis från One Direction, och bli bästa poolers med dem Harry, Liam, Zayn och Niall.. Låter det som en rimlig dröm? ehum..jag vill inte ha svar på den frågan..nä nu ska jag sluta skriva, dethär blev för långt för längesen. Antagligen ingen som orkar läsa men det är nog lika bra...   CHAAAAARÅÅÅÅÅ BITCHES <333
 
Postat av: Carolines mormor.

Fy sjutton gubbar, här är man på en trevlig semester på ett härligt spa SÅ LÄNKAR MITT KÄRA BARNBARN DEN HÄR BLOGGEN! Nej usch, du verkar som en riktigt fånig kvinna så nu ska jag börja följa din vardag. GOD KVÄLL.

2012-08-06, 22:08:45 - URL: http://Onedirectiioon.blogg.se
Postat av: Liz :*

Hej baby, vilken stilig blogg du har :** Måste ändra lite på färgerna när jag orkar dock. (aa) Fint att Carolines mormor är typ överallt... Hur fan hittade Caroline din blogg? :O Men finaste presentationen evuur!

2012-08-06, 22:11:27 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: