Tjuuuudeeeeluu!

Hej på er alla kapsyler.. måste verkligen sluta med allt detta tjat om kapsyler känner jag. Lite svårt när man blir påmind varje dag i headern dock :'( jävla liz att skriva med det där.. Jaja ..
 
Nu har Liz åkt hem iallafall.. Tänkte skriva igenom lite snabbt vad som gjorts under tiden. 
Iallafall så kom hon till mig igår, seeeeeeeen drog vi in till stan då, väl där började jag med att ta ut pengar och sen gick vi till Max och åt...och självklart gjorde jag bort mig när jag skulle beställa mat :( anyway, sen gick vi till gina och kollade på massa smycken.. fick tag i några armband & sen hängde en mysig gosse halsduk med också, blir finfint till hösten jao! :) den var heeeelgooo jue :D Sen så...eh, kmr inte ihåg vilket affär vi gick till sen direkt, lindex tror jag, och köpte lite grejs. New yorker besöktes oxå där jag köpte en suit elr vad man nu kallar det och en keps, så nu har jag blivit en riktig SWAG MASTA... tyvärr inte från Doncasta.. Swag masta from Örbyhusaaah, yay! 
Åhlens besöktes oxå, där jag bland annat köpte en gosig kudde, hahaha kul att jag typ började asgarva när jag skulle betala den.. Justja, en mascara inhandlades oxå ;) har säkert glömt nåt men skitsamma..avslutade med ett besök på pressbyrån där coca cola och pringles inhandlades...men HÖR och   HÄPNA, jag köpte INGEN tidning.. det gör jag jämt när jag är där...med 1d asså.. men det fanns typ ändå inga nya, hehehehe :) var ju nämligen till stan här om dan med Ivana oxå och då köpte jag ju en :D :D :D :D sen drog vi hem.... som vanligt gick vi ut och chilla på alltan och typ flumma.. Jag lyckades spilla cola 3 gånger, känner att jag är en lyckad brud. men första gången var faktiskt lizs fel, så vi skyller på det. Ringa Nelly och snackade med henne på skype..min idol??? HAH :) hon tyckte jag lät som en skåning, vilken förolämpning :'( sen så hämtade vi en bit kyckling mitt i natten oxå för vi  ville gå i Nialls spår och äta en massa.. hahaha life as a directioner elr nåt.. och sen idag har vi typ bara..gjort ingenting. Varit ute och fotat, sen klippte jag mig och då skjutsade vi hem henne.. Mitt hår, asså vad hände? Vart tog mitt långa, slitna hår vägen? fast det var på tiden..om man säger så.. Här är några bilder från dagen :D 
Charmig som få.. HOSTHOST !
 
HAHAHAHAHA jag orkar inte med mig själv.. INGEN GÖR :D
 Försöka se söt ut eller posa... svårt val, kör nåt mittemellan, misslyckas ändå med båda tottalt x) 
förresten...såg att det var några mer en Liz som hade tittat in här..iallafall igår.. kasnke ska försöka skriva
lite normalare då.. Kan bli en svår utmaning för mig men jag kan ju iallafall försöka.. Sen att Carros mormor
läser bloggen är nog det coolaste av allt.. Bloggar mer snart. See ya <3
Postat av: Liz :*

Kapsyler är en vacker sak, klaga inte på mig! ;@ Och du spillde fyra om man räknar med den gången du spillde näru skulle hälla upp första gången. (a) Men puss på dig finis, dela med dig lite av den.

2012-08-08, 21:36:56 - URL: http://Fishcakes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: